چه چیزی باعث افزایش کراتینین
نوشته شده توسط : rshaole

چه چیزی باعث افزایش کراتینینهنگامی که کراتینین را افزایش می دهد بیماران و پزشکان عقاید مختلف در مورد کدام یک از کراتینین افزایش می دهد؟ کراتینین چیست؟ کراتینین به ارمغان می آورد تاثیر بر بدن؟ اجازه دهید کارشناسان ما به شما یک توضیح دقیق به من بدهید.

کراتینین محصول متابولیسم عضله انسان است، چرا که تعداد عضلات انسان در کوتاه مدت تغییر نیست، چرا که غلظت کراتینین در خون تمایل به نسبتا پایدار است، در همان زمان، کراتینین، معمولا از طریق کلیه ها نمایش داده فیلتر در قالب ادرار، معمولا از طریق یک کراتینین سرم تست می تواند آسیب کلیه ها را تشخیص دهد. به طوری که باعث افزایش کراتینین؟

1. هنگامی که آسیب کلیه انسان را به علت از دست دادن عملکرد کلیه و کراتینین در خون حفظ، و در نتیجه افزایش کراتینین، در این مورد، بیماران باید توجه را جذب کند. از آنجا که کاهش عملکرد کلیه ممکن است در اثر بزرگی بر روی بدن در نتیجه، بدون در نظر گرفتن درمان به موقع و موثر، آن است که حتی تهدید زندگی بیماران.

2. بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، از جمله sluyaae زمانی که آنها به آنفولانزا، ذات الریه، عفونت های روده، عفونت های دستگاه ادراری، افزایش کراتینین سرم ممکن است در کوتاه مدت رخ می دهد.

3. برخی از بیماران علائم از دست دادن آب بدن، همراه با تب، عرق، مصرف آب sokratityu، منجر به سطوح بالاتر خون، کاهش جریان خون کلیوی، متابولیت های خون کلیوی و نمی تواند در داخل اختصاص، باعث افزایش کراتینین.

4. خستگی یا جنبش بیش از حد در زندگی، شکست بد، توجه به جزئیات زندگی پرداخت نمی کند، همه از این می تواند به افزایش کراتینین سرم منجر شود.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: کراتینین,صدمه به کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 491
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: